• Edzés
  • 01
  • Főoldal
  • 02
  • 03
  • 04
 

1. Ha újra és újra lesérülsz

Visszatérő sérüléseid keletkeznek a futástól? Hol itt fáj- hol ott fáj, emiatt kényszerpihenők tarkítják edzéseidet?

 

2. Korábbi sérülés miatt

Ha egy korábbi sérülés miatt nem mersz futni- mert félsz a rossz élménytől, hogy a futás újra fájni fog.

 

3. Ha most kezded a futást

Mi lenne, ha az első lépéseket a futás praktikáit, biomechanikai alapjait ismerve tennéd meg?

 

4. Ha szeretnél jobban futni

Jobban, hatékonyabban: kevesebb energiával, hosszabban, gyorsabban, fájdalom nélkül.





Malatinszky Zsófia
Dupla Ironman Világbajnok

 akkreditàlt oktatójaként tudok neked segíteni.

A futástól keletkező sérülések gyakori okozója a nem megfelelő futótechnika, a test nem megfelelő terhelése.

Az alaptanfolyamon elsajátíthatod azt a módszert, amely segítségével hatékonyan és sérülések nélkül futhatsz, a futás jótékony hatásait a "káros mellékhatások" nélkül élvezheted.

A tanfolyam kezdő futók, hobbi futók, maratonisták, ultrafutók, és triatlonosok számára egyaránt hasznos lehet. Nem fizikai erőfelmérő, hanem technikát fejlesztő elméleti és gyakorlati oktatás videós elemzéssel.

ChiRunning tanfolyamok ⇒
Malatinszky Zsófia
Certified Instructor
Lazulás